pandanjakobx -



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com http://www.panfu.se/lp/index2.php?partnerId=fus_t_gen_se&utm_source=xxx&utm_medium=dis&utm_campaign=gen&tduid=42aaab09aa6ff6794042de7eb52752c3


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

pandanjakobx

min blogg kommer handla om panfu

Max !

hej hej på dig som läser nu hehe:)
ja jag titta på mina kommpislistor så såg jag Max
men när jag flög till han så var kojan låst
neeeeeej:(
men sen så komm max ut på en liten promenad
här är ladan
vi stog och prata lite
här är max när han ska på sin promenad
lite bilder från när vi var i sjukhuset
nu skulle max avsluta sin promenad och logga ut:D
ses jakob:cool:

Kommentarer
Postat av: land99

coolt att jag är med på din blogg!!!

XD

2010-11-14 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0