pandanjakobx -



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com http://www.panfu.se/lp/index2.php?partnerId=fus_t_gen_se&utm_source=xxx&utm_medium=dis&utm_campaign=gen&tduid=42aaab09aa6ff6794042de7eb52752c3


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

pandanjakobx

min blogg kommer handla om panfu

ella var inne

hej idag var ella  inne
förs var vi i sanfranpanfu

här sa hon hej till min blogg


hon har blivit stor nu

sen gick vi till sköhetsslongen

jag fråg om hade läst min blogg nån gång hon sa ja

som ni ser sa hon ja
sen fråga jag om vi kunde gå till min koja hon sa ja igen:)

hehe

sen råka Ella gå ut
så då så gick vi till
en annan tjejs koja
kolla


hihi

ses jakobX;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0