pandanjakobx -



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com http://www.panfu.se/lp/index2.php?partnerId=fus_t_gen_se&utm_source=xxx&utm_medium=dis&utm_campaign=gen&tduid=42aaab09aa6ff6794042de7eb52752c3


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

pandanjakobx

min blogg kommer handla om panfu

hej ...

hej på pandanjakob.blogg.se har nån låssas vara mig på hans cbox och sakt att jag hatar alla på panfu ochpanfu men  det var inte jag som skrev men jag fick reda på de för när man trycker på namnet i cboxen så ser man mailen   och då såg jag att det var samma mail på min som det stog jakobX (men det inte var jag som skrev)   och på sungames så där fick jag henne så nu ska jag bara hemnas
ses jakobX:cool:

Kommentarer
Postat av: ackeee

bra bloggggggg

2010-07-01 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0