pandanjakobx -



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com http://www.panfu.se/lp/index2.php?partnerId=fus_t_gen_se&utm_source=xxx&utm_medium=dis&utm_campaign=gen&tduid=42aaab09aa6ff6794042de7eb52752c3


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

pandanjakobx

min blogg kommer handla om panfu

BEACH DISCO 2010

hej alla panfu poolare jag skriver därekt från studijon i panfus Disco bar :D
äää skoja i går när  jag logga in blev det ett litet boggi boggi foto
men jag har mer foton men dom väntar jag med så har kommer ett littet boggi boogi foto
ser ni mig den lila dansaren där fram
mer foton kommer senare och nästa veca kommer inte jag kunna blogga så :( jag åker utomlans till ett varmt ställedet är en bra ny het:) för mig men jag kan logga in lite då och då och skriva då och då jag kanse skikar ett vikort till bloggen  så hoppas ni får ha en bra sommar jakobX:cool:

Kommentarer
Postat av: Iosefine

Kul att du ska till ett varmt ställe.

Jag själv är hemma. Jaja ha de bra/Iosefine

2010-06-25 @ 11:11:26
URL: http://willesminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0