pandanjakobx -



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com http://www.panfu.se/lp/index2.php?partnerId=fus_t_gen_se&utm_source=xxx&utm_medium=dis&utm_campaign=gen&tduid=42aaab09aa6ff6794042de7eb52752c3


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

pandanjakobx

min blogg kommer handla om panfu

hej idag sà var jag inne pà panfu

hej idag var jag inne pà panfu i pandaland i stranden  och jag hadde inget att gora

sà dà satt jag dàr och lysna pà pà pennys och lennys làtar

men jag har en bra nyhet snart kommer man fà tàvla med pokopets det kommer nog bli kul alla mina fem har fàtt specialer som man kan andvànda nàr man tàvlar med dom


med vànliga pand hàlsnigar ses :PjakobXhihi:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

huru hur gör man smileys

2010-08-02 @ 19:59:47
Postat av: jakobX

hej Anonym ja man kan ju göra smailysar på olicka sätt det finns liksom olicka tecken som :) eller :D

så jag kanse kan setta in bilder eller nåt imårgån på hurman gör

2010-08-03 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0