pandanjakobx -



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com http://www.panfu.se/lp/index2.php?partnerId=fus_t_gen_se&utm_source=xxx&utm_medium=dis&utm_campaign=gen&tduid=42aaab09aa6ff6794042de7eb52752c3


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

pandanjakobx

min blogg kommer handla om panfu

hej

hej jag àr lesen att stella inte skriver:(men hon har blivit lite sommar sjuk och jag kan ju inte skriva sà mycket jag àr ju utomlans och jag har inte hunnit setta in bilder inan jag àker och jag ska forsoka hitta bilderna pà blogg fansen ààà jag undrar om det hànt nàt nytt forutom att spanien vann fotbolls VM!!!!! som jag skrev pà master bet och pà finalen jiha vooho yes jaja  sà ses jakobX ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0